Søk
var returnUrl = webHelper.GetRawUrl(Context.Request);
All Categories
    Menu Close

    Dbilas

    Dbilas - forgassermesteren

    I år 1968 ble selskapet "Bilas Carburetor Technology" opprettet, da i Frankfurt am Main. I løpet av en 40-årig eksistens utviklet selskapet seg til den markedsledende produsenten av TÜV-testede doble forgassersystemer.

    På grunn av de økende kravene til miljøvern, ble etterfølgeren til den doble forgasseren, det ene gasshåndtakets injektorsystem fra racersporten, egnet for gatene. I løpet av moderniseringen ble selskapets navn endret til "dbilas dynamisk", og i dag er det produsenten av individuelle injeksjonssystemer for gassstyring og spesielle inntaksmanifolder.

    For å fullføre produktutvalget produserer dbilas også kamaksler og alle andre ventilutstyrskomponenter i seg selv.

    dbilas har en egen testrigg (også for firehjulstrekk), flow test rigg og eksosanalyselaboratorium. Eksosanalyselaboratoriet gjør det mulig for dbilas å måle eksosutslipp i henhold til de nyeste standardene og forberede kjøretøyer for den tyske TÜV.

    dbilas dynamic er sertifisert med DIN ISO 9001-standarden, som garanterer den høye kvaliteten på de produserte delene.

    dbilas produserer også små deler til bilindustrien innebygd i standardkjøretøy. Dette taler også til kompetanse og erfaring i produksjon av motorutstyr som øker ytelsen.

    Den særegne delen ved dbila's dynamikk er at i tillegg til god funksjonalitet, blir det lagt stor vekt på attraktiv design

    Sorter etter

    Audi / VAG 1.8 20V Ventilfjærer & Retainers.

    Audi / VAG 1.8 20V Ventilfjærer & Retainers.
    Fra kr 2.329,21 (NOK) eksl mva

    BMW 2.0 - 2,8 24V M50, M52 og M3 USA 3,2 (M52B32)

    Inntaksmanifold for BMW 2.0 - 2.8 24V M50, M52 og M3 USA 3.2 (M52B32)
    kr 4.862,32 (NOK) eksl mva

    Audi/VAG 1,8 4 Cyl. 5-Valve engine 20V

    1.00123.0402-62.260.001
    Double spring intake / exhaust springs (12 single spring) - (16 double spring) - upper spring retainers Standard / Standard - lower retainers inlet Standard / Standard - lower retainers outlet is not necessary / is not necessary - fitting instructions: intake / exhaust Installed high 34,0 / 32,0 - Valve lift 11,0 / 13,0 - Hardness kp 72 / 115.
    kr 2.980,13 (NOK) eksl mva kr 2.329,21 (NOK) eksl mva

    Audi/VAG 1,8 4 Cyl. 5-Valve engine 20V incl. retainers

    62.260.002
    Double spring (intake / exhaust) springs (12 single spring) - (16 double spring) - upper spring retainers Standard / Standard - lower retainers inlet Standard / Standard - lower retainers outlet is not necessary / is not necessary - fitting instructions: (intake / exhaust) Installed high 34,0 / 32,0 - Valve lift 11,0 / 13,0 - Hardness kp 72 / 115.
    kr 5.176,02 (NOK) eksl mva

    M20 - 2.0-2.7L - Kamaksel

    Sportkamaksel for BMW M20-motoren. Flere varianter av forskjellige grader og løftehøyde.
    Fra kr 3.733,00 (NOK) eksl mva

    M20 - 2,0-2,7L - Kamaksel 272 °

    04.041.013
    Til: Gate. 2,0 - 2,7 Duration: 272. Peak timing: 114. Valve lift: 12,0. Lift at TDC: 1,7. Valve timing: 22/70 - 70/22. Valve clearence: 20/20.
    kr 3.733,00 (NOK) eksl mva

    M20 - 2.0-2.7L - Kamaksel 276 °

    For: Gate 2,5 - 2,7 Duration: 276. Peak timing: 108. Valve lift: 11,5. Lift at TDC: 2,0. Valve timing: 30/66 - 66/30. Valve clearence: 25/25.
    kr 3.733,00 (NOK) eksl mva

    M20 - 2,0-2,7L - Kamaksel 284 °

    For: Gate. 2,5 - 2,7 Duration: 284. Peak timing: 112. Valve lift: 11,5. Lift at TDC: 2,1. Valve timing: 30/74 - 74/30. Valve clearence: 20/20.
    kr 3.733,00 (NOK) eksl mva

    M20 - 2.0-2.7L - Kamaksel 290 °

    For: Sport. Duration: 290. Peak timing: 110. Valve lift: 11,5. Lift at TDC: 2,5. Valve timing: 35/75 - 75/35. Valve clearence: 25/25.
    kr 3.733,00 (NOK) eksl mva

    M20 - 2.0-2.7L - Kamaksel 292 °

    For: Sport. Duration: 292. Peak timing: 108. Valve lift: 11,5. Lift at TDC: 2,8. Valve timing: 38/74 - 74/38. Valve clearence: 25/25.
    kr 3.733,00 (NOK) eksl mva

    M20 - 2.0-2.7L - Kamaksel 296 °

    For: Rally. Duration: 296. Peak timing: 106. Valve lift: 12,1. Lift at TDC: 3,7. Valve timing: 42/74 - 74/42. Valve clearence: 25/25.
    kr 3.733,00 (NOK) eksl mva

    M20 - 2,0-2,7L - Kamaksel 304 °

    For: Rally. Duration: 304. Peak timing: 105. Valve lift: 12,2. Lift at TDC: 3,8. Valve timing: 47/77 - 77/47. Valve clearence: 25/25. Attention! Special design, excluded from the exchange.
    kr 3.733,00 (NOK) eksl mva

    M52TU / M54 2.0-2.8L 24V - Kamaksel for eksosside

    Performance road kamaksel for BMW M52TU / M54-motoren.
    kr 6.744,50 (NOK) eksl mva

    M54 3,0L 24V - Innsugningsaksel

    Performance road kamaksel for BMW M54-motoren.
    kr 6.744,50 (NOK) eksl mva

    Turbo kam - M20 - 2.0-2.7L - Kamaksel 272 °

    Applikation: Turbo opp til 750hk., Duration: 272. Peak timing: 118. Valve lift: 11,5. Lift at TDC: 1,2.
    kr 3.733,00 (NOK) eksl mva

    VW Golf VR6 - 2,8 / 2,9L -Sports kamaksel

    Sports kamaksel for VR6 motor. Flere varianter av forskjellige grader og løftehøyde.
    Fra kr 7.371,90 (NOK) eksl mva

    VW Golf VR6 - 2,8/2,9L -Sports kamaksel 276°

    Application: Sport Duration: 276. Peak timing: 115. Valve lift: 10,6. Lift at TDC: 1,5. Valve timing: 23/73 - 73/23.
    kr 7.371,90 (NOK) eksl mva

    VW Golf VR6 - 2,8/2,9L -Sports kamaksel 284°

    Applikasjon: Gate. Duration: 284. Peak timing: 110. Valve lift: 11,5. Lift at TDC: 2,2. Valve timing: 32/72 - 72/32.
    kr 7.371,90 (NOK) eksl mva

    M50 - 2.0-2.5-3.0L 292°/272° - TURBO 700-800 HK.

    Inlet 292° / 112° / 11,8mm / 2,6mm @ TDC - Exhaust 272° / 118° / 11,5mm / 1,2mm @ TDC - Stabil tomgang ved 1200 RPM.
    kr 10.979,43 (NOK) eksl mva

    M50 - 2.0-2.5-3.0L 280°/268° - TURBO 600-700 HK.

    Inlet 280° / 11,75mm. Exhaust 268° / 11,5mm
    kr 10.979,43 (NOK) eksl mva